24 May 2010

giga battle is just begins ..

minggu ni dah masuk second week exam mid year..for the first week, kire okay lg, coz subjek senang2..BM,BI,MATHS,n SEJARAH..tp bile dah masuk second week ni, aku consider minggu ni adalah minggu giler!semua killer subjects ade!

1st day of this week, exam kertas Syariah Islam..siot!banyak aku blur..dier boleh tnye ape sumbangan/kesan positif penjajahan barat kt sistem perundangan kt malaysia..ade ke kesan positif??setau aku, mne ade kesan positif~semua negatif2 belaka..aduhaii..blank jgn ckp lar..bace soalan, menung..pikey2 jwpn yg agak2 logik untuk diberikan..hehe..
perghh~soalan subjektif ade 6, kne pilih 5..enam2 aku jwb!ha~ambik kau..pelik2 la soalan nye..xsng duduk aku td..haishh..camne nk skor nie..arghh..belasah je laa~

pukul 10.15pg, aku susun2 kertas, then aku tie them up.ade lg 15minit before times up.ape nk wat ehh..nk tido?xkn la..nk kne sembur ngan ustaz rahim??tp aku tgk ramai gak yg dah sujud sembah bumi dahh..ustaz tyme round2 satu dewan tu, ustaz buat2 langgar mje bebudak yg hanyut tu..haha..gelabah depa bangun..aku kt dpn terkekek2 tgk..haha..
pastu aku mls nk buang mse, aku check balik jwpn2 aku..tgk2 boleh diterimapakai ke takk..hehe..kalo agak2 mcm tak appropiate je, aku tukar dgn jwpn yg agak reasonable or dlm erti kata lain, boleh diterima akal..haha..pape tah!
masuk paper 1, masakk!hukum perniagaan dlm islam, muamalat pe sume kuar!huisshh!hukum nasab keturunan lg..ape niiii!!tp..leh thn laa..arghh~~

esok, 24/5-exam ADD math..hope aku leh buat..aminn~

No comments:

Post a Comment