08 May 2010

upcoming exams !


aiyarkk..next week dah start exam for the mid year!my godness!sumpah tak prepare pape pon!(actually bukanla lgsg xprepare, but a bit laa..ade gak wat preparation)..tp still tak ready lg!!

i'm really2 up in the sky lahh!!dgn pelbagai mcm subjek yg nk kne catch up dgn pantas dan etika (mcm pelik je bunyi) haha, whatever lahh!tp for almost "killer subjects" such as High Arabic n chemistry mmg pancung kepala!so far alhamdulillah addmath xde la bg aku pressure sgt..

ayoyo..betapa besarnye harapan yg parents aku letak kt atas bahu aku ni..YA ALLAH!KAU bantulah hamba-MU ini..aku cuma sekadar insan yg lemah yg tak tahan akan dugaan-MU YA TUHAN...cuma dgn cara aku dpt buat yg terbaik, it will satisfy them enough..bak kata kwn2 n ckgu2 aku, biar ibubapa kita nangis sebab kejayaan kita, asalkan mereka merasa berbaloi berkorban demi kita, bukan kerana mereka menangis kerana kecewa dgn kita..renung2kan la..

argghh!this year will be my last year of being 'schoolenized'..haha..rse mcm dah penat sgt jd budak sekolah!hehe..tp taun ni la yg aku kene struggle habis2an!!gile ah!UPSR dpt 5A, PMR dpt 8A, takkan SPM nk buat main2 kot?!as my mum said, kalo rse2 xleh nk gain straight A's, at least kekalkan ape yg aku penah dpt..mkne nye aku kne maintain 8A lahh ni!!aduu!tp xpe!insya-Allah aku leh buat!asalkn ade holistic revisionusaha yg tak berbelah bagi!hehe..dramatis nye ayat!hehe!

okay dear!you can do it!

11A+ in my arms!
=)

No comments:

Post a Comment